Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača
Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača
Sukladno odredbi članka 10. stavak 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku, i to u poslovnim prostorijama u sjedištu Društva, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:
TRŽNICA d.o.o.
Trg Ljudevita Gaja 5, 31 000 Osijek
ili na e-mail adresu: tajnistvo@trznica.hr
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka prigovora stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.