Accessibility
Povećaj veličinu slova
Sivi tonovi
Visoki kontrast
Svijetla pozadina
Podcrtane poveznice
Čitljiv tip slova
Poništi postavke

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sukladno odredbi članka 10. stavak 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku, i to u poslovnim prostorijama u sjedištu Društva, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:
Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sukladno odredbi članka 10. stavak 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku, i to u poslovnim prostorijama u sjedištu Društva, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:



TRŽNICA d.o.o.

Trg Ljudevita Gaja 5, 31 000 Osijek

ili na e-mail adresu: tajnistvo@trznica.hr



Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka prigovora stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

VEZANI ČLANCI