Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača
Sukladno odredbi članka 10. stavak 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku, i to u poslovnim prostorijama u sjedištu Društva, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:

Sukladno odredbi članka 10. stavak 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku, i to u poslovnim prostorijama u sjedištu Društva, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:
TRŽNICA d.o.o.
Trg Ljudevita Gaja 5, 31 000 Osijek
ili na e-mail adresu: tajnistvo@trznica.hr
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka prigovora stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
VEZANI ČLANCI

Radost voća na klupama za najmlađe

MODNI BUVLJAK 9.4.2022.👚😀👚

Obavijest o novom natječaju za poslovne prostore

Modni buvljak 12.03.2022.

„Shoot by Youth“

Modni buvljak 12.02.2022

MODNI BUVLJAK 8.1.2022.😀👚

OBAVIJEST O PROMJENI CIJENA USLUGA NA SAJMU AUTOMOBILA

OBAVIJEST ZA POTROŠAČE
