Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača
Sukladno odredbi članka 10. stavak 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku, i to u poslovnim prostorijama u sjedištu Društva, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:

Sukladno odredbi članka 10. stavak 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku, i to u poslovnim prostorijama u sjedištu Društva, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:
TRŽNICA d.o.o.
Trg Ljudevita Gaja 5, 31 000 Osijek
ili na e-mail adresu: tajnistvo@trznica.hr
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka prigovora stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
VEZANI ČLANCI

ZELENI ČETVRTAK NA OSJEČKIM TRŽNICAMA – 30.06.2022. Bobice iz zvjezdanih dubina

Autopija

Poziv za sudjelovanje u prikupljanju donirane hrane na osječkoj glavnoj tržnici Gornji Grad

MODNI BUVLJAK 11.6.2022.👚😀👚

Renault Twingo E-Tech electric - novo vozilo Tržnice d.o.o

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

ZELENI ČETVRTAK NA OSJEČKOJ TRŽNICI 26.05.2022

HEP OBAVIJEST

MODNI BUVLJAK 14.5.2022.👚😀👚
